• .
  • .
  • .
  • .

sarma14031

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، این مراسم  عصر روز شنبه 23 تیر ماه 1403 با حضور دکتر میرزائی رئیس دانشگاه، دکتر محمد علی وطن‌دوست معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، دکتر ساداتی  مدیر رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه  و  معاون مدیریت رفاه و سلامت همراه با حضور کارشناسان  و دانشجویان ساکن در سرای پردیس دانشگاه  برگزار گردید.

در این مراسم دکتر میرزائی رئیس دانشگاه، ضمن تسلیت ایام عزاداری گفت: از آذر ۱۴۰۲ همراه با تیمی جوان، به دنبال عملیاتی کردن اهداف انقلابی هستیم. در این زمینه نتایج خوبی از جمله تبدیل نقاط ضعف به قوت، ارتباط با دستگاه‌های استانی و انعقاد قراردادهایی با بنیه مالی قوی، تأسیس رشته‌ها و پژوهشکده‌های جدید با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و فرهنگی، کلنگ‌زنی پردیس زندگی و رفع نیازهای فوری خوابگاه‌ها را کسب کردیم.

حاج محسن گلرو فرزند شهید  عباس گلرو نیز دراین  آیین  ضمن خرسندی از حضور در بین دانشجویان  به این نکته تاکید کرد که همدیگر را دوست داشته باشید و تا می‌توانید به یکدیگر کمک کنید و افزود: خدمت به دیگران در راه رضای خدا می‌تواند مهر انسان را به دل همه بنشاند و به رزق و روزی توسعه دهد.

درادامه مراسم نشان قدردانی و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد.

سپس با حضور حاج محسن گلرو از لوح یادبود مزین به نام ایشان رونمایی شد .

وی در ادامه از چندین اتاق دانشجویی بازدید کرد و در طی این بازدید با دانشجویان ساکن در سرای دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفتگو نمود.

sarma14032

sarma14033

sarma14034

sarma14035

sarma14036

sarma14037