• .
  • .
  • .
  • .

hkademlu

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی،  دكتر عليرضا خادملو را به عنوان « مشاور معاون فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي  در امور تربيت‌بدني دانشجويان، اعضاي هيات علمي و ياوران علمي » منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، متن انتصاب دکتر خادملو به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

دانشگاه فردوسي مشهد كه مفتخر است در سايه‌سار عالم آل محمد(صلي الله عليه و آله و سلم) ريشه دوانده و قد كشيده است، بيش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمي و سكوي پيشرفت دانش و فناوري بوده و با همت دانشمندان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولي مهم است تا در گام دوم انقلاب، الگوي دانشگاه تمدن‌ساز اسلامي-ايراني باشد.

نظر به تعهد، تجربه، توانمندي و سوابق ارزشمند اجرايي جنابعالي، بنا به پيشنهاد معاون فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي دانشگاه به عنوان «مشاور معاون فرهنگي، اجتماعي و دانشجويي  در امور تربيت‌بدني دانشجويان، اعضاي هيات علمي و ياوران علمي» منصوب مي‌شويد. انتظار مي ‎رود در راستاي اعتلاي فرهنگ ورزش دانشگاهيان نسبت به انجام مطالعات و ارائه طرح هاي ورزشي با همكاري پيوسته با ساير واحدهاي دانشگاه مبادرت ورزيد.

از درگاه خداوند متعال، توفيق شما را در انجام امور محوله خواستارم و اميدوارم با روحيه انقلابي و جهادي جنابعالي در ايفاي نقش خود در مسير تحقق دانشگاه اسلامي سربلند باشيد.

مسعود ميرزائي شهرابي

رئيس دانشگاه فردوسي مشهد