• .
  • .
  • .
  • .

entekhab01

انتخابات انجمن‌های ورزشی خوابگاه‌ها و دانشکده‌های دانشگاه فردوسی مشهد با ثبت‌نام از دانشجویان علاقمند به عضویت در این انجمن‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار معاونت فاد،انتخابات انجمن های ورزشی دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با هدف غنی سازی اوقات فراغت و تامین سلامت جسمی و شادابی و نشاط روحی دانشجویان از طریق تعمیم و گسترش ورزش در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها و توسعه مشارکت دانشجویان در تصمیم سازی و تنظیم برنامه‌های قابل اجرا و جلب همکاری آن‌ها در اجرا در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

بر اسا اعلام ستاد اجرایی انتخابات مستقر در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه کلیه دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه فردوسی مشهد  که علاقمند به عضویت در انجمن‌های ورزشی هستند، می‌توانند حداکثر تا روز شنبه 27 مهرماه  جهت ثبت نام و کاندید شدن در انتخابات انجمن‌های ورزشی خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها از طریق پرتال دانشجویی خود اقدام کنند.
شرایط عضویت و وظایف:

اعضای انجمن دانشجویی نداشتن حکم قطعی در کمیته‌های انضباطی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در زمینه‌های آموزشی و اخلاقی، داشتن تبحر و تجربه، در یکی از رشته‌های ورزشی.

بر اسا اعلام ستاد اجرای انتخابات مهلت ثبت نام داوطلبان تا پایان روز شنبه 27 مهرماه می باشد و تبلیغات کاندیدا ها طی روزهای 28 . 29 مهرماه خواهد بود . همچنین انتخابات طی روزهای سه شنبه 30 مهرماه و چهارشنبه 1 آبان ماه برگزار خواهد شد.
 
 
برای عضویت در انجمن ورزشی خوابگاه، اسکان دانشجو در خوابگاه ضروری است. هر دانشجو مجاز است فقط در یکی از انجمن‌های ورزشی عضویت داشته باشد (عضویت در شورا‌های صنفی و سایر تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و هنری و فرهنگی بلامانع است). انتخاب اعضای انجمن‌های دانشجویی برای مدت دو سال خواهد بود و انتخاب مجدد آن‌ها بلامانع است.

photo 2019-10-14 12-06-06