• .
  • .
  • .
  • .
  • .

 ghazee1403

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه ای اقدام جنایتکارانه رژیم پلید صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان و دختران  فلسطینی را محکوم نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در دل شب، زمانی که ستارگان به خاموشی گراییدند، صدای پای مظلومی به گوش رسید، در سکوت، نالان و بی‌پناه. فلسطینیان ستمدیده را می گوییم آنان که زخم خورده از جفای روزگار با چشمانی خسته و دلی پر از آرزو به دنبال فردایی روشن می‌گردند جایی که عدالت، چون خورشید، بر همگان بتابد. ما، یاران حق و داد با شمشیرهایی از نور و سپرهایی از امید در کنار آنان ایستاده‌ایم، تا آخرین نفس، تا آخرین قطره خون.

ما، که ندای دل‌های شکسته را شنیده‌ایم،

برای دفاع از فلسطینیان ستمدیده، برای برپایی عدل، همچون کوهی استوار و دریایی بی‌کران در برابر ظلم و ستم ایستاده‌ایم تا دنیایی بسازیم که در آن، هر انسانی، به راستی، انسان باشد، نه مانند ستمکاران اسراییلی که نام حیوان بر آنها نهادن، اهانت بر حیوان است آنان پست تر و زبون تر از آنند که نامی از آنان برده شود!

اقدام جنایتکارانه رژیم پلید و خون آشام صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفاء در غزه و هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی جنایتی بزرگ است، جنایتی که این رژیم اشغالگر در ماه مبارک رمضان و پس از حمله به بیمارستان شفاء اقدام به هتک حرمت بیماران خصوصاً زنان و دختران  فلسطینی پرداخت هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

رژیم اشغالگر صهیونسیت با ارتکاب این جنایت هولناک، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

این واقعه تاسف بار که دل هر انسان آزاده ای را بدرد می آورد یادآور این موضوع است که  سربازان رژیم اشغالگر صهیونیست در مواجهه با مقاومت مردمی فلسطین شکست خورده است و تلاش می کند با این جنایت ننگین روحیه سربازان مقاومت را درهم بشکند.

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد این  اقدام جنایتکارانه  و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفاء و هتک حرمت زنان و دختران  فلسطینی را محکوم  می نماید.