• .
  • .
  • .

مقررات عمومی

۱) کارکنان رسمی – اعضاء هیئات علمی – کارکنان روزمزد بیمه ای – کارکنان پیمانی وکارکنان قراردادی (با حداقل یکسال سابقه کار ) نیروهای شرکتی (شرکتهای خردورزان طلیعه سبز افق وهمیار آکا  با حداقل یکسال سابقه کار)مجاز به شرکت در مسابقات می باشند.

۲) افرادی که به صورت طرح خدمت یا خدمت سربازی وحق التدریس در واحدهای دانشگاه مشغول به کار می باشند ، حق شرکت در مسابقات را ندارند.

۳) عضو گیری تیمها از هر واحد یا دانشکده بلامانع می باشد.

۴) هریک از همکاران درطول سال تنها مجاز به شرکت در ۳ رشته ورزشی اعم از اجتماعی یا انفرادی می باشند.

۵) در رشته های والیبال وفوتسال هر تیم متشکل از ۱۰ بازیکن ،یک مربی و یک سرپرست، مجموعاً ۱۲ نفر می باشد و سرپرست تیم ، نمی تواند بعنوان بازیکن در مسابقه حضور یابد.

۶) در هر تیم والیبال تنها ۲ نفر از بازیکنان تیم والیبال دانشگاه می توانند حضور داشته باشند.ملاک بازیکن دانشگاه حضور افراددر آخرین مسابقه قهرمانی منطقه می باشد.

۷) پیراهن، جوراب و شورت ورزشی متحدالشکل ( و محافظ ساق پا برای رشته فوتسال) الزامی است و تهیه البسه ورزشی شرکت کنندگان به عهده واحد های مربوطه می باشد.

۸)  داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری برای کلیه بازیکنان الزامی است و در غیر این صورت، اجازه شرکت در مسابقات داده نخواهد شد.

۹) ارائه حکم کارگزینی یا قرارداد نیرو های شرکتی، پیش از  شروع مسابقات الزامی می باشد.

 

* والیبال:

-     البسه ورزشی تیم ها می بایست متحد الشکل و شماره دار باشد.

 

* فوتسال:

-     البسه ورزشی تیم ها می بایست متحد الشکل و شماره دار باشد.

-     استفاده از محافظ ساق پا الزامی است.

-     کلیه بازی‌ها در دو وقت ۱۵ دقیقه ای برگزار خواهد شد.

-     سایر شرایط در جلسه قرعه کشی به اطلاع خواهد رسید.

 

* تنیس روی میز:

-     جدول مسابقات باتوجه به تعداد نفرات شرکت کننده تعیین می گردد.

-     بازیکنان نمی توانند از لباس هایی به رنگ سفید و  یا نارنجی استفاده نمایند.

-     حداقل نفرات شرکت کننده جهت برگزاری مسابقات ۸ نفر می باشد.

 

* بدمینتون:

-     مسابقات بر اساس قوانین رسمی فدراسیون بدمینتون برگزار می گردد.

-     جدول مسابقات باتوجه به تعداد نفرات شرکت کننده تعیین می گردد.

-     حداقل نفرات شرکت کننده جهت برگزاری مسابقات ۸ نفر می باشد.

-     مسابقات بصورت انفرادی ودوبل برگزار می گردد.

 

 

برنامه مسابقات ورزشی جام رمضان

 

رشته های ورزشی

شروع مسابقات

مکان برگزاری

ساعت هماهنگی و قرعه کشی

فوتسال

پنجشنبه

97/2/30

سالن امام رضا(ع)

دوشنبه مورخ 97/2/25 ساعت ۱۲-  اتاق شورای اداره کل تربیت بدنی دانشگاه

والیبال

پنجشنبه

97/2/29

سالن ۲۲ بهمن

سه شنبه مورخ 97/2/24ساعت ۱۲-  اتاق شورای اداره کل تربیت بدنی دانشگاه

بدمینتون

شنبه

97/3/5

امام علی (ع)

ساعت ۲۱ ،  سالن مسابقه

تنیس روی میز

یکشنبه

97/3/6

امام علی (ع)

ساعت ۲۱ ، سالن مسابقه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهلت اعلام آمادگی :

 

اعلام آمادگی رشته فوتسال و والیبال تا دوشنبه 97/2/10 توسط نماینده اداره یا دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری به کارشناس ورزش اداره کل تربیت بدنی آقای حسین صلاحی انجام شود.

 در متن نامه حتما نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه نماینده قید شود.

 اعلام آمادگی رشته تنیس روی میز و بدمینتون تا قبل از برگزاری مسابقات بلامانع است.

 

 

فرایند ثبت‌نام تیم های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال و والیبال  توسط سیستم رخدادهای ورزشی:

 

۱/ ثبت‌نام تیم‌های فوتسال و والیبال شرکت کننده از دانشکده ها و بخشهای مختلف دانشگاه فردوسی صرفاً از طریق سایت پذیرش به آدرس: http://sems.um.ac.ir صورت می‌پذیرد.

 ۲/ توصیه می‌شود برای سهولت در امر ثبت‌نام اعزای تیم ها یکی از کارشناسان خبره در امر فنی و آشنا با محیط کار در اینترنت و استخدام رسمی به‌عنوان مسئول ثبت‌نام (نماینده) تعیین گردد و مسئولیت حقوقی درج اسامی و بارگزاری عکس‌ها به عهده وی خواهد بود.

 ۳/ دانشکده ها و بخشهای مختلف دانشگاه فردوسی که متقاضی شرکت در مسابقات والیبال و فوتسال هستند طی نامه اتوماسیونی نهایت تا تاریخ 10 اردیبهشت ۱۳۹۷ به کارشناس ورزشی اداره کل تربیت بدنی آقای صلاحی اعلام آمادگی کنند.

 (توجه داشته باشید پس از تاریخ در نظر گرفته‌شده به‌هیچ‌وجه اعلام آمادگی‌پذیرفته نخواهد شد.)

 ۴/ شناسه و پسورد سیستم رخدادهای ورزشی برای نماینده دانشکده ها و بخشهای مختلف که فرم اعلام آمادگی در مسابقات را در تاریخ مقرر به اتوماسیون آقای صلاحی ارسال کرده‌اند به شماره همراه نماینده اعلام‌ شده ، ارسال می‌شود.

 ۵/ برای ورود به سایت پذیرش می‌بایست از شناسه و رمز دریافت شده که از طریق پیامک برای  نماینده ارسال خواهد شد، استفاده نمایید.

 ۶/ مدت‌زمان باز بودن سیستم جهت ثبت‌نام اعضای تیم 16 الی 23 اردیبهشت ماه خواهد بود. با توجه به نزدیک بودن بازه ثبت نامی در نظر گرفته شده به روز آغازین هر مسابقه، این بازه تمدید نخواهد شد. لذا ثبت‌نام اعضای تیم را به روزهای آخر موکول نفرمایید.

 ۷/ نماینده ها موظف‌اند اسامی نفرات تیم (نام و نام خانوادگی)، عکس زمینه سفید و جدید، شماره پرسنلی، نام پدر، شماره ملی و شناسنامه، تاریخ تولد و ... به‌صورت صحیح در سایت پذیرش ثبت نمایند.

 ۸/ امکان درج، ویرایش، حذف اعضای تیم تا قطعی کردن ثبت‌نام توسط نماینده میسر خواهد بود. پس از کلیک بر گزینه تائید و تکمیل اطلاعات در مرحله سوم ثبت‌نام در سیستم رخدادها امکان هیچ‌گونه تغییری وجود نخواهد داشت، لذا تقاضا می‌شود با دقت و بررسی‌های کافی ثبت‌نام خود را قطعی کنید.

 ۹/نماینده موظف‌ است فرم  اعضای تیم را پیوست سیستم کند.

 

  • فرم اعضای تیم را پس از قطعی کردن ثبت‌نام تیم از سیستم رخدادهای ورزشی دریافت کرده، پرینت می‌کنید و نسبت به گرفتن امضای مدیر یا معاون آن اداره یا دانشکده اقدام می‌کنید.
  • فرم‌ را اسکن کرده و در محل‌های مشخص بارگذاری می‌کنید.
  • با بارگذاری این فرم ثبت نام نهایی خواهد شد.

 

۱۰/ ارائه اصل فرم تیم‌های شرکت‌کننده در اولین بازی مسابقات آن تیم الزامی است.

 ۱۱/ در صفحه ورودی سامانه رخدادهای ورزشی به آدرس: http://sems.um.ac.ir دکمه زرد رنگی با عنوان راهنما وجود دارد که با کلیک کردن روی آن می‌توانید فیلم در نظر گرفته شده جهت راهنمایی انجام مراحل ثبت‌نام را مشاهده نمائید. لطفاً درصورتی‌که تاکنون با این سیستم کار نکرده‌اید، ابتدا فیلم راهنما را مشاهده کنید.

 

فرم اعلام آمادگی را از اینجا دریافت کنید.                        فرم اعلام آمادگی و شیوه نامه ثبت ام سیستمی رشته های فوتسال و والیبال