• .
  • .
  • .

دومین همایش ملی برند در ورزش توسط دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی در تاریخ 23 آبان ماه 1398 در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

محورهای کلی همایش:

مفاهیم نوین برند وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزش‌گذاری و …

برند و علوم (جامعه‌شناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، مدیریت و توریسم و …)

برند سازمانی (اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکت‌ها و حامیان مالی)

برند، ارتباطات و رسانه (اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و …)

برند و کارآفرینی (کسب‌وکار، خلاقیت، تو آوری و …)

برند شخصی

دبیرخانه: دانشگاه فردوسی مشهد- دانشکده علوم ورزشی طبقه دوم دبیرخانه همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی

تلفن تماس دبیرخانه: 38803494-051

ایمیل:

سایت: دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی

http://cbsconf2.ir/

18388 2nd cbs