دومین همایش ملی برند در ورزش توسط دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری موسسه تربیتبدنی آستان قدس رضوی در تاریخ 23 آبان ماه 1398 در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود.
محورهای کلی همایش:
مفاهیم نوین برند وجه، هویت، ارزش، معماری، ارزشگذاری و …
برند و علوم (جامعهشناسی، روانشناسی، اخلاق، اقتصاد، مدیریت و توریسم و …)
برند سازمانی (اماکن، رویداد، باشگاه، فدراسیون، شرکتها و حامیان مالی)
برند، ارتباطات و رسانه (اینترنت، روابط عمومی، تبلیغات و …)
برند و کارآفرینی (کسبوکار، خلاقیت، تو آوری و …)
برند شخصی
دبیرخانه: دانشگاه فردوسی مشهد- دانشکده علوم ورزشی طبقه دوم دبیرخانه همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی
تلفن تماس دبیرخانه: 38803494-051
سایت: دومین همایش ملی برند در ورزش با رویکرد هویت ورزش رضوی